Kizlar ya oglum 8.5 aylikken ilk disini cikardi pesine hemen ikinci cikti. 11 aylikken de ustteki iki disi cikti. Ama hic biri uzamiyor. Cikip oylece kaliyor. Su an 12 aylik sayilir. Usttekiler neyse ama alttaki iki disi niye uzamiyor anlayamiyorum. Sut alerjisi var. Kalsiyum eksikligi mi yapiyor da boyle sorun oluyor diye endiseleniyorum ama hic duymadim da boyle birsey.