kubusss kızlar vicdanım rahat değil aslnda ama başka yöntem bulamadım yemek dısında asla açmıyorum yemek yedirirkende kendi videolarını izletiyorum çizgi film filan açmıyorum. zararı daha az diyebilir miyiz bilenler ya da fikri olanlar yazarsa sevinirim
Emineg35 kubusss eltimin oğlu tv siz asla yemek yemiyordu. Gün içinde de açtıkları oluyordu. Hırçın davranışlar kendi başına oyun kurmama ve kelimelik bırak babıldama bile yoktu. Doktor kesinlikle yasakladı tv yi. Çünkü gerileme vardı. 18 aylık şimdi peşinde koşturarak yemek yiyor. Tv olmadan sabit kalmıyor. Oyun kura kura yedir başka bi şekilde yedir gerekirse aç bırak ama tv ile yedirme. Çok zararlı sıkıntı yaşarsın Allah korusun.