Habibe08 3 aylik oglumla ucaga binicem ama bebek arabasini aliyolarmi hemde ucakta bebegi kucagimizda mi tutuyoruz pusetindemi bebek arabasini bagaja koyuyosalar zarar goruyomu bilgisi olan yazabilirmi?
Gozz Habibe08 Bebek arabasını alıyorlar ,siz uçak indiğinde hemen uçak kapısından çıkınca yanda görüyorsunuz oraya koyuyorlar .Kendiniz alıyorsunuz yani. Bebek için der kucağınızda tutuyorsunuz ona ayrıca kemer veriyorlar zaten kucağınızdayken
Mervea Habibe08 bebek arabasını uçak kapısında görevliye teslim ediyorsunuz inişte uçak kapısından alıyorsunuz bebek kucakta kalıyo Onada bilet kesiyorsunuz 30 tl gibi fiyat
Habibe08 Gozz 3 ayligi alirlar demi sorun olmaz bide bebek icin bilet alirken onuda belirtmek gerekiyomu
Deletedmom115 Habibe08 Bebeğiniz olduğunu belirtmezseniz alamazsınız yani sonradan kucağınızda bebeği görürlerse sorun olur. Biket alırken 1 yetişkin bir de bebek olduğunu belirtin.
Gozde25 Grkemyktas bagaja almıyorlar benek arabasını uçağın içine alıyorlar girişe koyuyorlar inerkende alıyorsun dahil değil yani
Mervea Grkemyktas kiloya dahil etmiyorlar ana bağaja vermektense uçak kapısına kadar yanınızda götürün daha iyi