2 ay 7 günlük kızımın dün göz kapağında bi kızarıklık oldu içinde kızarıklık falan yok Ama sulanıyor gece uyudu sabah hiç birşey yoktu şimdi tekrar oldu alt ve üstte göz kapağında çevresinde kızarıklık gözünü açıp kapatırken de böyle birşey batar gibi açıp kapatıyor bir de sulanma var ama içinde hiç birşey yok kirpik galan bir de elini falan da sokmadı neden oluyor acaba