Tosbik1406 Ben Kanguru Puset Yürüteç Elektrikli ana kucağı ve Hoppala zıpzıp iyiki almışım diyorum ♥️
Nihal42 Tosbik1406 yürüteç kullandınız mı. Eşimde almak istiyor ama doktorlar önermiyor diye ben karşı çıkıyorum. Bi zararını gördünüz mü
ceyhunun_annesi Tosbik1406 mama sandalyesi yürüteç bebek arabasi meyve emziği ayy içine meyve koyuyorum onunla oyalaniyo bende yemeğimi falan yapabiliyorum 🤭😂😂
Tosbik1406 Nihal42 hayır görmedim aksine işlerimi rahat hallettim oğlum zamanı gelince yürüdü Allah’ın izniyle
Khaleesi Nihal42 ben de sizin gibi katıydım sonra çok heveslendik aldık yarım saat 1 saat günde koyuyordum koşturuyordu iş halletmeye çalışıyordum. Ama parmak ucunda basıyor bazen yürütecin etkisi olarak. 1 yaşına girecek kendisi her yere gider ama birisi elinden tutunca parmak ucunda basar heyecanlanır çünkü destekli yürüteçte öyle alıştı sanırım. Bence almayın, biz sonradan yürüme arkadaşı aldık çokta sevdi öneririm onda biraz kendi gidiyor.
birkupalatte Nihal42 Zaten kısa sürede olumsuz yanını göremezsiniz. Doktorların karşı çıkmasının sebebi omurgaya olması gerekenden daha fazla baskı yapması sebebiyle ilerleyen dönemlerde omurga eğriliği yapması, erkek bebeklerde kasıklara baskı gibi nedenler. Bu konularda yürütecin olumsuz etkisini hemen göremezsiniz ilerleyen dönemlere yansır. Yoksa yürümesiyle vs ilgisi yok olayın. Oldu ki aldınız doktorlar en fazla 15 dakika diyor. 1 saat vs koymak çocuğun omurgasına beline ilerleyen dönemlerde ciddi rahatsızlık verebilir
Giz3w Nihal42 ben bebegimi bir iki kere koydum yuz ustu durmayi cok severdi baktim artik yurutecten baska bisey istemiyor resmen hemen kaldirdim bebegim 6 aylikken emeklemeye basladi.Kesinlikle bebegi kolaya alistiriyor kaslari gelismiyor parmqk ucu yurume riski var ve guvenli degil sirf cocuk dursun diye konulmasini dogru bulmuyorum
Sevgi2121 Tosbik1406 örümceği kaç aylıkken kullanmaya başladınız acaba bende alıcam da oğlum 5. Ayına girdi
Danerys ceyhunun_annesi o meyve emziği beni delirtiyor. Ucunu yiyor dibi kalınca bana kızıyor 😂 ben sıkıp veriyorum yine sinirleniyot
NukleerBaslikliKiz Tosbik1406 Mama sandalyesi ve bebek arabası dışındaki her şey olsa da olur olmasa da olur😀
dilekonler96 Korbell çöp kovası, lcw 1.6 tog uyku tulumu, ana kucağı, ateş ölçer, odası ısısını ve nemini ölçer
eilik dilekonler96 Uyku Tulumu bende aldım ama giydiremiyorum. Evin içi 22-24 derece arası oluyo sanki 1.6 tog olunca terliyo gibi. Sizin eviniz kaç derece acaba 😊
Ege27 dilekonler96 oda ısısı ve nem ölçer hangi marka aldınız acaba bende almak istiyorum da evim dr biraz nem var dengelemem lazım