avokadosever Kızlar 17 gündür oğlum 1 gram almamış 4.5 aylığız sütümde azalma görüyorum bugün doktordan geldik mama falan önermedi normal midir acaba bu durum ya süt arttırıcı bir damla önerdi onu aldım
twofruits avokadosever aylar ilerledikçe kilo alımı yavaşlıyor ayına göre kilosu ortalamaya göre normalse gerek görmemiştir sütünüz bol olsun emsin bebişiniz 😊
avokadosever twofruits amin teşekkür ederim çok tedirgin oldum ya ya sütüm giderse diye evet çok şükür güzel kilosu
Banu_alper avokadosever kendinizi strese sokmayin sutunuze etki eder siz olumlu dusunun illa da emziricem sutum yetmedi gibi durum yaratmayin olmazsa mama veririsiniz onun rahatliginda olun yani sut arttirici damladan daha etkili pozitif dusunce bu ara beslenmenize ozen gosterin yesillikler kuruyemis falan insallah bol bol aksin 🤲🏼
twofruits avokadosever emzirmeye devam edin beslenmenize dikkat edin su için kendinize bi moral kahvesi yapın gerisi yola girer 😊
avokadosever Banu_alper çok teşekkür ediyorum aynn kendimi çok kastım strese soktum galiba ondan da daha da azaldı iyi düşünmeye çalışayım bakayım