Gizemmcb_1 Bebeğim daha yeni 6 aylık oldu hep 0 6 aptamıl mama kullandık yıne 0 6 aldık hata mı ettik 2 numara 6 9 a mı geçmemiz gerekiyordu 🤷♀️ bilen anneler yardımcı olur musunuz?
BegumIscanTunc Gizemmcb_1 6-9 ay mama ya geçiş yapılması gerekiyordu bebeğim 6 ay 6 günlük 6 ayına girdiğimizde 2 numara aptamile geçtik
Gizemmcb_1 BegumIscanTunc ya tüh 70 lirada para verdik neyse bu bitsin 1 haftaya biter zaten gece yatarken içyor sadece