Sahrabalam sağlık ocağı hemşirelerinin dediklerini asla ciddiye almayın çünkü baştan savma iş yapıyorlar, biz de önce aşıya sonra doktor kontrolüne gidiyorduk sağlık ocağı ölçümleri hep yanlış oluyordu, bir de mesela hep bebeğinizin bu ayda şöyle yapması gerekirdi böyle yapması gerekirdi diye olumsuz konuşurlar oysaki doktor daha vakti var endişelenecek bir şey yok der