Bes aylık oğlum var. Doğduğumuz günden beri uyku problemimiz hep oldu. Akşam en gec 8bucukta yatiriyorum sabaha kadar 3 4 defa uyaniyor uykuya geri döndürmekte de zorlaniyorum ama bir nevi bu duruma alıştım. Sorunumuz gündüz en fazla yarım saat uyuyor. Ne is ne yemek ne kendim dinlenemiyor hiçbir şey yapamiyorum. Bu gündüz uykulari nasil uzayacak yoksa böyle gider mi artık 🤦🏻♀️