Bu kremi pişik için kullanıp memnun kalan var mı ? A101 bezi aldım dünden bu yana kullanıyorum ama daha azalma olmadı pişikte. Hemen etki eder mi bez değişikliği ya da biraz daha zaman geçmesi mi gerekiyor. Başka marka bez alıp denemeye devam mı edeyim ?