TulayMom Düzen olarak tam bi düzenimiz oturmuş diyemem ama genel olarak uyandıktan 1.5 saat sonra uykusu geliyor. Esnemesinden, kaşlarının kızarmasından anlıyorum 😅 uyandıktan sonra mama, gaz çıkartma, oyun,sohbet, evde dolaşma falan derken 1.5 saat geçiyor.
Gece uykusuna da doğduğundan beri 21.00’da uyuyordu. Ben de o saatlerini hiç bozmadım. Şimdi 20.00’da odaya geçip tulumunu giydiriyorum, loş ışıkta ninniler söylüyorum. Kucağımda pişpişleyip uykuya dalmak üzereyken beşiğine koyuyorum. Çok çok nadir bazı geceler uyanır gibi olduğunda emziğini veriyorum uykuya devam ediyor.
Bu bir düzense, düzenimiz bu şekilde 😅