Fatmablmt-33 benim kızım e yaşında fark edildi ASD Şi ameliyat oldu.ve 1 hafta içinde taburcu oldu çocuklarının bebeklerin iyileşme süresi daha çabuk oluyor bebeklerinki daha kolay Zap etmek kolay oluyor benimki hareketli Geek istiyordu biraz zorlandım ama .olsun sahliklarinicin.eger İstanbul da oturuyoraan başakşehir hastanesine gitmeni öneririm doktorları çok iyi hemşiresi filan hastane bakımından