Kcmrr22 rica ederim canım 😊
seni çok çok iyi anlıyorum ben de öyleydim oysaki sütüm vardı doğumdan hemen sonra indi şükür ki ama ben de lohusalık işte sürekli ağlıyordum yetmediğini düşünüyordum kızım bi huzursuzdu çünkü öyle olunca aç diye düşündüm ama hiç mamaya başlamayı düşünmedim bide öyle olunca etraftakiler aç sütün yetmiyor şöyle böyle sürekli tepemdeler iyice psikolojik olarak çöküyorsun ve stres gerçekten etkiliyor stres yapmayın sağlık ocağına topuk kanı için gittiğim de ebemle dertleştim sağolsun o bana moral benim moralim yerine gelince sütüm de çoğaldı göğüslerin iyice iyice süt doldu lohusalık az sabır oluyor böyle şeyler sütünüzde az olabilir yetmiyor olabilir dünyanın sonu değil mamalar var sonuçta ben hep öyle düşündüm morali mi yüksek tutum ve hep dedim ki sütüm var bebeğim doyuyor sürekli böyle beynime sinyal verdim halada öyle yaparım çünkü hala ya sütüm kesilirse yetmezse diye korku var
birde bezinizdeki o kanı bir doktorunuza gösterin illaki süt yetmemesi değil bebeğinizi karnı doyup doymaması değilde alerjisi de olabilir ben hiç yaşamadım yaşayan tecrübeli anneler daha iyi bilir
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin😊