Hayırlı günler güzel anne.. benim kız kardeşim de hidrosefali olarak doğdu. 2001 li köy evinde ebeyle doğmuş ozamanın cahil büyükleri yaşamaz bu çocuk demişler kordonunu kesmeyelim ölsün demişler. Annem tabiki izin vermemiş. Ankarada Hacettepe de defalarca ameliyat geçirmiş. Şuan başında şant takılı biriken sıvıyı toplayıp bağırsaklara yönlendiriyor. Küçükken gelişimi yaşıtlarının gerisinde takip etti. Ama şuan hiçbir sıkıntısı yok. Görseniz asla bu anlattıklarımı yaşayan bi çocuk olduğunu konduramazsınız. Gayet sağlıklı zihinsel, fiziksel gelişimi, el becerisi gayet normal. Maşallahı var. Diyeceğim o ki asla kötü hissetmeyin aradan 21 yıl geçmiş siz daha şanslısınız tıp çok ilerledi herşeyin tedavisi var çok şükür. Güçlü olun evladınızı sevin hepsi birgün geçecek emin olun.. 🌺💖