Sucukluyumurta11 Kızlar oğlum 11 aylık. 1 ay erken doğdu,prematüre. Şuan tutunup kalkıyor, tutuna tutuna gidiyor. Ellerimden tutunmada yürüyor ama tek başına duramıyor 3-4 saniye anca. Nezaman yürür🥺
Premature_annesii Sucukluyumurta11 ne zaman yürür bilemem ama prematüre olduğu için çok normal. Bizim 11 aylık 2 ay erken doğdu. Henüz sıralama yok. Ayakta duramıyor
Aysenes Sucukluyumurta11 oğlumda 1 ay erken doğdu şuan neredeyse 17 aylık hala yürümüyor istese 2-3 adım atıyor ama yapmıyor.🤷♀️ Bekliyoruz bakalım 19 aya kdar zamanı var doktorumuzda 2 yaşına kadar normal dedi.
Zeliff Sucukluyumurta11 benim kızım gününde doğdu şuan 12 ay 7 günlük o bile yürümüyor bence rakamlara takılmayın. Kızımla aynı gün doğan arkadaşımın bebeğide 3 aydır yürüyor
1234___ Benim bebeğim tam zamanında doğdu 15 aylıkken yürüdü sonra birden korkmaya başladı yürümedi taa ki 17 aylığa kadar.bence endişelenmek için bebeğiniz daha küçük 🌹