Nuray23 Mavisanasi 1 tane ası. Bide kan aliyolar. Benim kızıma aşı yaptılar ama yumurta bilmem ne bişey demediler. Sadece asi var dediler
Mavisanasi Nuray23 banada bişey demediler kan sayimida yapmiyoruz dediler bnde bugun gidip aldirdim kani peki sizde asidan sonra bisey oldumu acaba yumurtayi denemediginiz için
Aslcks Bugün benim oğlum aşı oldu(kkk). Doktora bizzat sordum, normalde yumurta veriyor musun dedi eğer yedikten sonra boğulacak gibi olmuyorsa alerjik bir şey yok demektir dedi. Çok şükür ki herhangi bir sorun yok. Yaptırdık
Aslcks surass mültecilerden dolayı bulaş riski yüksek olduğu için 9.ayda yapılıyormuş. 2. Dozu da 1 yaşında. 9. Ayda ki aşı sizin isteğinize bağlı ister yaptırır ister yaptırmazsınız ama 1.Yaş aşısı zorunlu dedi bana doktor.
Ilknurolum Aslcks bnde öyle biliyorum. 9 aylık aşı ülkede ki Suriyeliler yüzünden dedi doktor. İster yaptır ister yaptırma dedi 1 yaş aşısı mecburi dedi
Nuray23 Mavisanasi Allah allah niye her sağlık ocağı kafasına göre takılıyor ben anlamadım. Bebeklerimizi Allah’a emanet alıp götürüyoruz valla. Bize 9. Ayda kan alincak kanına bakilcak dedi kanı da 2 kere vermek zorunda kaldık birinci verdiğimizin sonucu çıkmadı boş yere gitti bide 2. Verdik . Saçma sapan işler yapıyorlar oturmuşlar oraya. Düzgün ilerleyen bı yer yok. Şükür aşıdan sonra bişey filan olmadı. Yumurtayı 6. Aydan beri yiyor . Söylenmesi gereken şeyleri söylemiyorlar. Demekki iyice araştırıp öyle gitmek lazım bizim söylememiz lazım. Onlarin niyeti yok hic.