Merhaba 10 buçuk aylık kızım var da dün rahatsızlandı hastaneye götürdük kan testi istediler sonuçları böyle çıkmış. Plt değerine internetten baktığımda yüksek gözüküyor da korkulacak birşey var mı sonuçları doktora gidip gösteremedim bir tane daha küçük bebeğim olduğu için