Merhabaa 🎊 Bu gün tam 9 günlük olduk sezeryanla gerçekleşti doğum ve daha iki gündür biraz biraz emzirmeye çalışıyorum ama hala sanki tam akmıyo sütüm ilk zaman daha zor oldu bu zamana kadar sarılık ve hastalık olmasın diye mama vermem gerekti bu durumu yaşayan ve sonrasında neler yapan var? Doymuyormuş gibi geliyo ve çok ağlıyo napabilirimm😓