Merhabalar,
1 ay 19 günlük bebeğim var beslenme sıklığı nasıl olmalı ben her istediğinde veriyorum ama bu gaz oluşumuna sebep oluyor diye okudu, 2 veya 3 saatte bir diye biliyorum fakat ona da uyamıyorum sizler nasıl bir yol izliyorsunuz sevgili anneler ?