Merhaba güzel anneler 🥰 benim bebeğim iki aylık olacak ama aklımda hala kaç cc vereceğim ve acaba az mı süt veriyorum gibi sorular var. Bu sorular hiç bitmeyecek gibi… Günde 9 öğün süt sağıp veriyorum bir haftadır mamayı kusuyor zaten mamayı kestik. Süt olarak her öğün 70 cc veriyorum. Arada öğün öncesi 5 max 10 dk emiyor. Kolik bir bebek ağlaması çok olduğu zaman zaten meme istemiyor. 😓 Sizler kaç cc veriyorsunuz? Yada kaç dk emdiriyorsunuz? Bu arada bebeğim şuan 5 kilo civarında.