Oğlumda kusma ve ishal vardı doktora götürdük gaita testi istedi bizde verdik ama hemşire o gün çıkmayacağını söyledi doktora sonuçları göstermeden ece geldik sonra akşam 4 gibi mesaj geldi sonuçlar çıktı diye ama e nabizda göremedim daha düşmemiş hastane uzak tekrar gitmek istemiyorum sonuçları ulaşırsa bi doktor arkadaşıma aticam nerden ulaşabilirim sonuçlara 2 gün oldu hala e nabiza düşmedi, oğlum iyileşti çok şükür ishali de kusmasi da durdu o yüzden hastaneye gitmek istemiyorum bileniniz varsa Bi yazsin