Kızlar salı gnü oglumu acile goturduk enfeksıyon varmış biraz , ishali vardı , birde kustu , doktor antibiyotik ve cinko surubu vermiş , kullanımtalimatında gunde 3 ogun verılıyor , ama süt ve süt ürünlri yasakmıs , cocgum dogru duzgun bişi yemıyoe hep emiyoe yada yogurtlu seyler yıyor , iyice zayıfladı , eşim doktora sormus cınko ilacı ishali kesmek içinmiş , içince kusuyor bebegm napıcagımı sasırdım sanki kucuk bebek gibi kaldı , 17 bucuk aylık bu arada