12 buçuk aylık kızım var ağzına birşey koymuyor geri çıkarıyor.6. Ayından beri böyle çok iştahsız bazen yiyor 2 gün yese 2 ay yemiyor öyle düşünün.Artik yoruldum.Farkli şeyler deniyorum yok yok yokkk….
Bide kan değerleri düşükmüş ida iştahsızlık yaparmış ilaç kullanıyoruz ama sanmıyorum düzeleceğini.Biraktim artık gerçekten yemek yedirme saati gelince bike afakanlar basıyor beni ne yapmam lazım akıl verin lütfen!