pinar5595 7 ay 11 günlük bebeğim var. Bebeğim hiç ba ba de de gibi ı tarz sesler çıkarmıyor. Diğer hareketler davranışlar her şeyi normal ama ba de ma babıldama yok? Bu ay için normal mi ne zaman olması lazım ? Bizim gibi olan var mı
Madina95 pinar5595 oğlum 7+10 susmuyor geceler bile uyanım saatlerce konuşuyor 😄Bir sesi var maşallah😀
TheBaby pinar5595 O aylarda bir sürü ses çıkarırdı ama net olarak baba ve balım dedi mesela 8.ayında.
Balanne_ pinar5595 benim oğlumda geç çıkarmıştı 2 yaşında hala kelimesi az takılma her cocuğun gelişimi kendine özeldir
KubraHira pinar5595 5. Ayina girer girmez de de dee deee diye soleniyordu benimkisi suan 5+20 gunluk ba ba de de gibi soylemleri var.