Metehann12 kizlar 9 aylık oğlum var bacağımdan duvardan falan tutunup kalkiyo bu aralar yan yan gitmeye de başladı yuruteci yürüme arkadaşı gibi kullaniyo ama dengede desteksiz durmuyo tahmini ne kadar sürer ki yürümesi
deleted706 Metehann12 her çocuğun gelişimi farklı aslında canım benim ikizlerim tam 1 yaşına girdiler yürüdüler şuanda 14 aylık olacaz gayet güzel yürüyüp gezebiliyorlar
deleted706 Metehann12 hayır kendinize stres yapmayın siz ellerinden destek verip yürütün bebeğinizi benim oğlum ve kızım devamlı kardeşlerinin ellerinden tutup sürekli yürüttüler ben faydası oldu diyorum ama tutunup yuruyorsa yaşını karşılar inşallah canım
Metehann12 deleted706 fıtık Olcam derken bel fıtığı 😂 öyle tombalak bı çocuk da değil ama ben çok zayıfım gücüm yetmiyo kaldırmaya etmeye hayırlısıyla yürüsün de
deleted706 Metehann12 valla yürüdümü işin daha zor ben ikizleri durduramıyorum kapıları yumrukluyorlar ☺️
Metehann12 deleted706 takriben ne zaman bizim yüzümüz gulcek 🤣 valla rahat yüzü yok mu dipsiz kuyuda gibi hissediyorum kendimi
brnykt 7,5 aylıkken sıralamaya başladı 10,5 aylık yürüdü. 10 aya giderken ayakta durma alıştırmaları da yapmaya başlamıştı
Metehann12 snowflake ben 15 aylıkken yurumusum annem tembeldin diyo da oğlum hareketli ama ne zaman yürür kestiremiyorum ama daha çok zamanı varmış gibime geliyo kudurmaktan day durmaya odaklanamiyo 😂😂