Sehoooo 6 aya kadar su verilmez ,dudakları kurudugunda sütünle ıslat . Neden su verilmez kısmına gelince ,bebekler anne sütüyle ya da formül mamayla besleniyorlar yani bu bi nevi sıvı . Eğer sen su da ilavaeten verirsen onların küçük olan mideleri besin alması gerekirken halihazır da su ile doyacak ve az emme ya da az mama içme durumu ortaya çıkacak . Bide tat kısmı var , suyun tadı da farklı ,bebekler hoşlanmayabiliyorlar . Yani anliycagin gereksiz . Büyükler der su ver onu ver bunu ver diye , sen hiç bakma onlara önce doktoruna sor olmadı en kötüsü bı Google yap ,bir suru araştırma var .