Beyzgktt Şekerbank ta bileziklerim altınlarım kasa da , diğer bankalara göre kasa ücreti daha düşük yapıkredi mesela 2 bin falan ken Şekerbank 700 lira gibi bir ücretti yıllık ve alırken kasayı kapatırken yarısını alıyorsun ücretin , onun dışında oğluma toplanan altınlardan bileziklerimin yanına bir tane daha yaptırmayı düşünüyorum sırf onun geleceği için tabi , birde bir bucuk yıl önce yatırım amaçlı bi gün evladımız olursa diye tarla-arsa almıştık onu ödüyoruz herşey onun için ilk baş sağlık 🙏🥰 bence direk altına yatırım yap Türk parasının değeri olmadığı için elinde nakit varsa hemen altın yaptır derim