Yaa o kadar mutluyum ki. Bebeğim doğduğundan beri sallanarak uyur. Sallarken de ağlardı. Kayınvalidem işe başladığım için yardıma geldi. Dün sallamadan, ağlatmadan yanına uzanarak uyutmuş bana da devam et belki böyle alışır dedi. Dünden beri gece uykuları dahil anne yanı beşiğinde uyuyor. Sadece ellerimle oynarak ninniyle uyuyor. İlk defa koynumda uyudu dün akşam. O kadar mutluyum ki. Çok umutsuzdum bu uyku hakkında. Gündüz uykuları da uzadı. Sanki sihirli değnek değdi😍😍