Kızlar istanbula ablama misafirliğe geldim ve acayip bel ağrısı ve baş ağrısı oluştu birde halsizlik vardı ateş yoktu ama bu belirtiler üzerine hastaneye gidip test oldum salı akşamı ve pozitif çıktı şuan 3.gündeyim kızım 4 ay 24 günlük ablam bakıyor şuanda bugün ateşlenmiş 38.2 ateşi covid olmuş olabilir başına gelen varsa nasıl atlattınız yazarmısınız lütfen çok korkuyorum kızım için😔