Dmt-01 homosapiens valla çok uğraştırıcı bişey uygulama kuruluyo filan ben uğraşmıyorum öyle facede durum yapıyorum tele alıyorum ordan sonrada face durumdan geri kaldırıyorum🤣
cocomelon33 homosapiens sarj kablosunu takıp bilgisayara bağlayınca zaten iphone olarak görünüyor fotoğraflar dosyalar halinde ordan kopyalıyorum bilgisayara
TheBaby homosapiens Çok basit. İcolud yazın arama motoruna. Açılan kısma icloud şifrenizi bilgilerinizi girin. Teli bağlamanıza falan gerek yok yani pc ye. İcloud dan istediğiniz her şeyi indirin pc ye. Tekrar tekrar giriş yapmanızada gerek yok. cocomelon33
winnie-the-pooh homosapiens direk bağlıyorum cihaz kablosuyla dosyalar açılıyor kopyala yapıştır yapıyorum
TheBaby homosapiens Tabiki onunla bi alakası yokki. Ben hep böyle yapıyorum. Hard diske atıyorum herşeyi
homosapiens Edabebek1 evet bugun deyecegız atamaz isek son çare alacagım dönüştürücü kabloda aldım flasa takıyorum hata verıyor tek yol flaş almak kaldı