Bebeğime emzirme sonrası doktorun yazdığı D vitamini veriyorum pedia-D ama verdikten sonra avuç dolusu kusuyo vermesem olur mu bilemedim bide sanki kabızlık yapıyo gibi geldi arada vermeyi unutuyorum o gün kakasını rahat yapıyo sağlık ocağındakiler çok ilgisiz 1 ay sonra hastane kontrolümüz var sorcam.vitamini yeğenlerimde birinde yaşına kadar kullandık ikincisinde hiç kullanılmadı.vitamin vermeyen varmı merak ettim anne karnındayken bütün vitaminleri kullandıydım🤔