spaceship İhtiyacı veya almayı istediği bir şey varsa sorun bence direkt. Veya ne alırsanız alın lütfen içinde değişim kartı olsun 😁
Minik12_3 spaceship Ben genellikle internetten alışveriş yapıyorum küçük çocuklarım olduğu için internette de iade oluyor……
Minikumudum Minik12_3 ihtiyacı olan yada istediği birşey varsa onu alın. Baston süpürge yada fincan takımı olabilir. Nevresim takımı, avize, 6 kişilik yemek takımı, sehpa seti vs 😂
Kelebeklerdeniz23 Minik12_3 https://ty.gl/o27ah5rg4g https://ty.gl/cnpmsv0jji https://ty.gl/uskeanaftn Benim aldığım model en sondaki linkte indirimde 120 tl idi daha bir sürü model var zevkine göre bakabilirsin 🙏🙏
Meyracukurmaraz Ne kadarlık bişey düşünüyosun. Lambader olabilir mesela şık bişey. Birde ev mi aldılar o yüzden mi alıyorsun
Ladybugs Minik12_3 niye canım bizim buralarda ev hediyesi altın bile götürülür tanıdıklara yakınlara ama tabi ekti olunca bilemem 😂😂
Meyracukurmaraz Minik12_3 Biz genelde ev alana yada evine ilk kez gittikleri ize ev hediyesi alıyoruz. Kiraya gidiyorsa çok da gerek yok bence o yüzden sordum
Merve-miray Minik12_3 Sunumluklar felan çok güzel o size kahve fincanı alacaksa sizde sunumluk alın. İnstagram da oykukokulutas46 diye sayfa var çok güzel yapıyor
Minik12_3 Meyracukurmaraz Kiraya Gidiyor evet ama Aramız iyidir küçük birşey almak istiyorum yani illaki Alinicak diye birşey yok küçük bir jest yapmak istiyorum sadece ,🥰
Minik12_3 Elif_1309 Olabilir, siz almayın 😬 Ben aliyorum Addettendir diye almıyorum zaten içimden geldiği için karşımdaki insanı mutlu etmek için küçük bir jest benimkisi sadece 😛
asiltonunmommysi Elif_1309 kiraya çıktı diye değil de elim boş gitmemek için bende ufak bi tabak çanak çiçek falan alırım hep
ArtHistory Minik12_3 madam coco da nevresimlerde ve yatak örtülerinde hep indirim oluyor. Bence bu lar güzel hediyeler.