Hızlı vede cok yediğinden canım benim kızımda ilk ay cok kustu doktora gittim o hep fazlasını kusuyr derdi içim rahatlamazdı yinede şuan 3 aylık yine kusmaları var ama kesik kesik peynir gibi buda yaradığını kötü olanı dışarı cıkardığı söylenir kafana takma bi süre sonra gececek