Birmelekanneesi Kızlar oğlum 7 ay 25 günlük hiç adet görmedim sizler ne kadar zaman sonra hastalandınız ?
daisymomm Birmelekanneesi doğum yapalı 6 ay oldu ve hiç şaşmayan regli oluyorum. Doğum sonrası 1 yıla kadar reklam olmaması normal karşılanıyor. Siz şişlik hissediyor musunuz
GamzeGoktas İlk gebeliğimde oğlum 3 aylıktı olmuştum yani tam 1 yıl sonraydı hamile kaldığım ay en son reglim şubattaydı, tekrar şubatta olmuştum. Şimdi kızım 3 aylik oldu henüz olmadim🤷🏻♀️ 1 yila kadar olmayanlar var ve normalmis
Birmelekanneesi Yani pekte şişlik yok bazen sanki hastalanacak gibi belim karnım ağrıyo ama olmadım hiç
Eyrice Kızlar ben sezeryan doğum yapalı tam 1 yıl oldu. 1 senedir hiç adet olmadım. Şimdi ise çok az miktarlarda kanama şeklinde 30 günü aşkındır kanamam war. Sizin doğumdan sonra adet kanamanız nasıl oldu. Kaç gün sürdü. Acaba doktara gitmeli miyim 🤦🏽♀️