20 aylık ikizlerim var birisi 11 kilo kız olan . Diğeri 11.5 kilo aslında yeme içmeleri normal yani migdelerinin aldığı kadar yiyorlar. Sağlıklı da besleniyorlar sebze meyve et yumurta ama kilo hiç almıyorlar. Evet anne sütü veremedim 6. Aya kadar mamayla sonrada ek gıdayla büyüdüler hep . Normal inek sütünü ve peyniri sevmez kızım. Oğlumda yoğurdu biraz yer boyları 83 cm .. karşılaştırmak için söylemiyorum ama acaba bi yerde bıseyler tersi gidiyorki..gelişim olarak güzeller varsa bu aydaki ikiz bebek anneleri sizler ne durumdasiniz.yada tek bebeği olup benimle aynı şeyleri yaşayanlar varsa gelin konuslaim