Salı akşamı çok kotulendim ve serum takıldı serum içinde ne olduğunu tam bilmiyorum ama doktor 2 gün kesinlikle emzirmiceksin 3 gün de emzirmesen daha iyi olur dedi ek mama veriyorum zaten normalde de ama huysuzlaniyor emzirmek istiyorum böyle birşey yaşayan var mı