Kızlar hepimizin ortak sorunu olan bu kadın hastalıkları hakinda muzdarip im doğumdan sonra her kadının bildiği üzere akinti oluyor ve maalesef kokusuz akıntı olmuyor bugün doktor randevum var doktoruma nasıl dicem utanıyorum doktorumda erkek nasıl demeliyim azıcık önerisi olan varmı🤭😃😃