Kızım 3 aylık bu zamana kadar emerken uyuyordu hep,artık uyumuyor bende sallamaya başladım ayağımda salladığım zaman yatırdığım da yerine,çok çabuk uyanıyor bu rem ve RAM uyku diye bahsettikleri şey tam da bu herhalde.bebek dalamadan sersem gibi oluyor öyle uyuyormuş gibi görünüyor,aslında uyumuyor yerine yatırdığında 5 dakika içinde uyanıyor..Size de böyle oluyor mu acaba anneler yada uyku alışkanlığını nasıl kazandırmalıyız