Merhaba arkadaşlar bizim ek gıdaya geçince çoğu besine alerjimiz oldu öncesinde süt yumurta ürünlerine vardı doktorumuz ek gıdayı kesmemizi söyledi suan 7 aylık 9 aylık olunca başlayacağız basına böyle birşey gelen var mı bide neocare mama verdi biberon reddi var muhallebi gibi yedirsem olur mu mamayı