Mirosko Benim 42. Günüm ama karnımdaki o çizgi hala var hatta benim birde göbek deliğim kahverengi ne zaman geçicek benimle aynı durumda olup geçenler varmı???
Elvn94 Mirosko bunu bnde merak edyrm hobek deligim siyah resmen cizgi desen hala dryo karnimn sekli kaydi catlaklari saymyorm bile
archmom Mirosko Benimde aynisi gobegimde de kararmalar oldu.Doktor 1 yila kadar gecer gecmezse kremi var onu kullanirsin dedi
Masalgulden Cizgi cok az var gobek deliginizi keselemenizi tavsiye edrrim.Olu deriyi temizledikten sonra rengi aciliyor.