Kızlar sabah uyandığında oğlumun ateşi 38 çıktı . Dört tane diş çıkarttı hiç ateş olmadı ama sanırım beşinci dişi çıkıyor o yüzden ateş oldu, tam da emin olamıyorum. Ateş düşürücü verdim biraz bekleyeceğim düşmezse doktora gideyim diyorum ama çok korktum , çok mu yüksek 38 Derece?