Kızlar size bi sorum olacak
Kızım sadece mama ile besleniyor hep de Sma comfort kullanırız bu zamana kadar herhangi bi sorun olmadı. Geçenlerde doktora gittiğimizde doktor d vitamini olarak pedia-D yazdı onu ne zaman kullansak kızım ishal oluyor bugün de iki defa kakasını yaptı su gibi acaba o vitaminle alakası olabilir mi? Tecrübeli anneler cevap verebilir mi 😣