Ben kullanıyorum similac elecare diye mama. Benim bebeğimde de alerji var belirtileri de aynı kusma,egzama,huzursuzluk gibi. Kulak arkası egzama varsa zaten dr lar direkt alerji diyor. Ama benim bebeğim çok şükür mamasını severek içiyor Allahtan 🙏 Bazı bebekler almıyormuş, kızım alıyor içebiliyor. Sadece tahıldan yapıldığı için biraz kokusu var mamanın.