Bebegim_ben Oykulum doktorun ne diyo o önemli canm 3 aylıkken bile alt sinir 4 kilo bence gayet normal.o diyenlere bakma sen
Burcin93 Oykulum benim bebeğim 3120 gr doğdu 3 aya gircez 5600 bence normal kimseyi dinleme doktor ne diyosa o 😊
[silindi] Dün doktorum 2900 doğan bebeğim için 4600 sınırda dedi ilk hafta 2800e düşmüştü bu ay 600 gram almış. Beslenememiş dedi doktor 😢