Merhaba Anneler sabah doktora gittik aşı için doktor kontrolünüde yaptı boy kilo iyi ama baş çevresi çok küçük dedi 41 cm bu arada bebeğim 7 ay 10 günlük doğru düzgün birşey demedi bir ay daha d vitamini kullan ardından kes dedi bıngıldağı kapanmamış ama kapanmak üzere dedi çok üzüldüm bir problem teşkil eder mı dedim ameliyata kadar gider dedi böyle birşey yaşayan var mı ?