Kizlar Google’da 5. Gün hiçbir belirtiniz yoksa test verip negatif çıkarsanız karantinaniz bitiyor yazıyor. Eşim pozitif şuanda 3 günü ama testi hastalığın 2. Günü vermişti yani 4. Günü oluyor. Dunden beri hiçbir belirtisi kalmadı çok şükür durumu iyi öksürük boğaz ağrısı vs hiçbir şeyi olmadı. 5. Gün test vermeye kendisini gidiyor yoksa filyasyon ekibi mi eve geliyor bilgisi olan varsa soyleyebilirmi