Ssmzsh Yenidoganbakimi philips avent anti kolik biberon kullandım hiç gaz reflü vs problemi yaşamadım
Yenidoganbakimi Purpura26 gerçekten mi bende ona bakmıştım:( baby plus antikolik biberon aldım uygun fiyatlı ben faydasını gördüm ama biberon akıtıyor o yüzden kaliteli bişey alayım demiştim :/
Purpura26 Yenidoganbakimi Benim oğlum çok çok gazlı bir bebekti. Yani belki de o yüzdendir bilemiyorum
Nilunas Yenidoganbakimi emzik uç trendyolda biberondan daha pahalıydı bende gittim birdaha biberon aldım 😅 kar ettiğimi düşünüyorum
Eymencvk Yenidoganbakimi hediye gelmişti tomme tippe kullanmıştım gazlı değldi bebeğim ama faydalıydı arkadasımada verdim oda memnun kaldı denersiniz belki 2li 100 tl di
Denizdemirr Yenidoganbakimi valla dr brown bi tanıdıktan hediye geldi benim kızda 6 ay kolik çektik mamaylada alakası olabilir biberonda genelde ben dr brown la veriyordum mama olarak ta Hipp combiotic veriyordum