MrzBaby Bende aşıya gittim sabah hemşire yoktu yaptırmadan geldim. Yani madem yoksun bilgilendirin bu soğukta boş yere çocuğumu dışarı çıkarmak zorundamıyım.
MrzBaby 1bal1badem ağladımı çok. Şuan nasıl huysuzlandımı? Ateşi varmı? Bende çok korkuyorum yarın yaptıracağım. 😕
1bal1badem MrzBaby çok hzurusuz 11 de olduk şimdi 11 oldu 3. Calpol vermem hafif ateş oluyor başında ama çok hzurusuz ağlıyor sürekli kucakta
MrzBaby 1bal1badem bizde bugün 11 de yaptırdık. Şuan iyi çok şükür uyuyor. Bakalım sonrada bişey olmaz inşallah.