Merhaba. Bebeğim tam 3 aylık iki haftadır vücudunda kabartili kızarıklıklar oldu. Doktora götürdüğümüzde iltihaplı isilik denildi ve ilaç başlandı ama ilacı kullandıktan sonra ayaklarında oluşan lekeler tüm vücuduna yayıldı. Doktor her seferinde farklı birşey söylüyor. Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba. Varsa neler yaptınız?