Kızım soğuk almış 21 aylık. 3 gündür doğru dürüst bisey yemedi. bugün yine Kahvaltıda zor bela bi kase yogurt yedirdim. Zorlamak istemiyorum ama bütün günü bu yogurt ve sütle bitiriyor. Sevdiği sevmediği herşeyi denedim ama bi ısırık alıp bırakıyor. Özellikle hasta yesin toparlasın istiyorum. Bu durumlarda bi çözümünüz var mı. Yoksa üstüne gitmemeli miyim